Nyckeln till frihet

Ännu en dag i huset ett kvarter bort med pysen som idag var lite krångligare än igår men vi löste det rätt bra ändå. Om en halvtimme ska jag tbx och käka fredagsmiddag där trots att Nanny är borta.. haha är dom min andra familj eller är dom!? ;O. Titta så sööt. Detta mina vänner... är Ben 10. Hahahaha (A) Filmen suger och han är typ 13 år... men titta så söt!! gullefjomp!


Ajja, nog med nördigheter...idag är dagen jag fick nyckeln till frihet (lägenheten) av Sture. TAGGA! Men eftersom min rumskompis/lillasyster hänger i London så blire inget flytta in förrns hon är tbx. Men hoppas på att få börja mäta och shit imorgon =) Party ju! Och på tal om party.... igår hade jag asparty i mitt vardagsrum igen... pumpade fjortisdunk och brände fett, jag lovar... det är mkt jobbigare än att vara ute och springa i en halvtimme! "NU ÄR VI HÄR MED CARAMELLDANSEN!" parteey. Men nu ska jag gå tbx till huset ett kvarter bort och ikväll blire till att träffa brudsen, coolt. jao jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0