Slit dig och kom loss



Efter att ha somnat 5 kvällen/morgonen innan så var jag förvånadsvärt pigg hela gårdagen. Jag hängde med Stael, välkommnade mamma och kvällen/natten/morgonen avslutades inte förrän klockan 4 då jag sa hejdå till Alma, Frida och Jennelie efter att ha suttit och pratat, skrattat och nattätit. Myspys är ordet. Och nu efter att ha träffat Megha några timmar så blire till att cykla tbx till Amanda och typ käka bullar, partyy! haha... Idag sticker Nanny till polen... sorgligt, vi är inte så bra på att vara utan varanadra en längre tid... hon är nog min lilla flickvän skulle jag tro (A). det är torsdag... jag taggar redan tisdag och Leos Lekland, är det normalt? haha äh, jag har väl aldrig varit normal så det jag tror nog det kan vara normalt för att vara jag. Nu väntar aif min röda racercykel....pussbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0