natt


(bilden är från 2007)

För ett år sedan vid den här tiden var hela syjuntan i Almas stuga och hade myspys med nattbad, bastu, onyttigheter och massa massa snack och imorgon skulle komma att bli det beästa dygnet i hela mitt liv. Och inatt, ett år senare sitter jag här helt jätteensam och känner mig död. "Om jag kunn vrid baks tidn, om jag kunn finn en väg.." Men "om" finns inte så jag får väl nöja med 2009, vinterjacka i Juli, 4 veckors ledighet, rutiner, sitta ensam, egga dator, käka onyttigt osv. Håller fortfarande på "om:et" men det lär ju inte inträffa så nu ska jag ist fortsätta att ligga på mitt golv i vinden av det öppna fönstret och lyssna på Lars Winnerbäck som gör en kväll som denna till vad den verkligen är. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0