jobba, jobba, joobba

Jag har nu lämnat jobbet med gamlingarna och övergått till att sitta barnvakt vilket är mkt mkt roligare. Om bara vädret kunde bli lite bättre och varmare så skulle det vara ännu bättre. Men men.... dagen började 8.00, vi jobbade till 16.00 och lekte i princip hela tiden. Nu har vi 2 timmars paus och klockan 18.00 bär det av igen för att jobba i 3 timmar till. Party! Nä men det är ju kul och tiden går fort så det enda jag klagar lite på är de tidiga mornarna xP.

Annars så ser det faktiskt ut som att vi lyckas tajma 1 dag av Trästockfestivalen med Bodbysundresan vilket lär bli party och jag taggar! Cykelgänget brukar ju göra den där byn & skelefteå så himla bra och nu kan vi utveckla det lite till och höja oss ett snäpp =).

Men nu ska jag renskriva morgonens protokoll, lata mig och sedan gå tbx till huset där det nog blir fotbollstittande ihopp om att Tomek drar hem storvinsten i pengar! Jobb is the shit ;P


Kommentarer
Postat av: Alma

renskriva morgonens protokoll? =)

2009-07-06 @ 17:56:17
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0