Jag är fortfarande vaken

Ingen skada skedd... jag dog inte av för lite sömn, det var bara 24 timmar ju. Eller faktiskt så hade jag så galet tråkigt där efter 5-tiden då Nanny sov och ingen var inloggad så att jag dvalade till i de 2 timmar som var kvar. Så riktigt hela natten blev det inte, men ändå... det var ganska bra gjort, utan kaffe och allt xD. Sen var ju tanken att fara till Leos Lekland som jag taggat i veckor, men den idén sprack under de första 10 minuterna på abetsdagen, men det gjorde ärligt talat ingenting. Vi var sjuukt trötta allihopa och även Johannes visade det sig som bestämde sig för att ha en pyjamasdag. En sådan dag innebär att ha pyjamas på sig hela dagen, ligga i soffan med täcket och mysa, se film, äta, spela lite, kittlas lite, leka lite och mysa lite till. Den dagen passade oss som handen i handsken och vi latade oss nästan exakt hela dagen. Som sagt så gillar jag mitt jobb ;) Har nu jobbat i 8h och ska om en timme tbx och jobba 3 till, sen ska jag SOOOVA och förhoppninsvis vända tillbaka mitt dygn en aning. Så taggar vi leos lekland en annan gång då vi är pigga och kan ge mer är järnet! pussbajs

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

ojj, detvar för ett år sen typ. .. på accent :)

2009-07-28 @ 21:20:23
URL: http://lunaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0