jaja

Jag sitter här och läser mina gamla inlägg. Varför tycker jag alltid att jag var mkt bättre på att skriva då än vad jag är nu? Eller bättre och bättre, bra har ja aldrig varit utan det jag gör är att ba skriva ner mitt liv i ord på ett sånt sätt så att det låter ännu konstigare än vad det är. Jag har också kommit underfund med att jag har det rätt bra, onödigt att gå back liksom... fast det kanske bara är 6 månader vi talar om och det är alltid värt ett försök :). Johannes min bästa vän är ju så söt, läste en av hans klockrena komentarer som jag skrivit upp efter ett telefonsamtal med honom i vintras:

Anna
- Vad kul du verkar ha
Johannes (kille som han är) - Ja
Anna - Men nu måste jag gå
Johannes -  Ja...jag är less på att prata med dig också.
.
Haha åh, sötbajs. Ajja, nu ska jag fortsätta att bara ligga här i sängen och titta på det allra första Sex and the City-avsnittet. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0