I surf to the sunset

Jag lever, tog ut mina aggressioner och allt var det var på msn igår så idag är jag glad =D. Och Denna dag var "helt fantastisk" som Johannes skulle ha sagt, han var glad hela tiden och gick med på det jag bestämde. Vi började dagen med Lilo & Stitch och jag ska banne mig åka till Hawaii och surfa!! Sen gick vi ut  i solen och uppfann saker efter en väldigt fin planering (den ni ser på första bilden x)) När vi satt ute på gräset och åt glass efter lite poolbadning så kom vi fram till att "det här är livet", fast hade vi varit på en strand hade det varit snäppet bättre xD. Vi sjunger Ben10 låten, leker det och spelar det, när sommaren är slut kommer jag vara en Ben10-nörd!!! Annars har Emy idag landat i London (hon ringde för ett tag sen och sa att det såg ut som att hon var med i en film!) och Nanny på Urkult(som oxå ringde och bor i en kohage)... och här sitter jag ännu en ledig kväll, ensam i huset med en pollypåse och pratar med Amanda som befinner sig i Halmstad i en fåtölj. så NEJ., det är inte många hemma i umeå just nu.. fast jag jobbar ju så det kanske är lika bra. UFF startar imorgon... ett år sen vi träffade Norskarna... fint. Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0