I play my music in the sun

Gud gillar att kissa i umeå...

Jag har sjuuk träningsvärk i ryggen från igår, hahah fattar hur jag lyckas, men det är ju ba bra och tyder på att jag tränat ställen jag inte trodde att man använde när man hoppar omkring. Men där ser man xD

Annars försökte jag gå upp klockan 11 idag också men nej det gick verkligen inte, ögonen kunde typ inte öppnas. 7.30 imorgon kommer inte heller gå, eller jag kommer säkert komma ur sängen på något sätt och sen jobba i dvala utan att vara medveten om vad jag gör... det låter ju inte alltför lockande. Men jag taggar ändå Leos Lekland! =D

NANNY.... hon fattas mig! Kom tillbaka till sverige!
"Kom ge mig solen, kom ge mig hiv, kom ge mig glädje och livsmotiv, kom ge mig humor kom ge mig allt som du har och jag ska stanna kvar"  /hennes egna verson av ted gärdestads låt.

En dag kommer jag råka slå sönder våran gitarr... varenda gång jag ska ta den lyckas jag på något sätt alltid slå in den någonstans. Typ i väggen, skrivbordet, stolen, sängen osv.... fast den suger så kan jag inte hjälpa att tyckas lite synd om den.

5,5 km på rödberget idag.... HOH!

Emy kom hem. Emy drog dagens bästa. Emy konkar en stor resväska nerför trappen sen säger hon "Men jag sover ju på mage". Haha, underbart!

Kommentarer
Postat av: F

svar: hahah helt klart! :D

2009-07-27 @ 20:30:40
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0