I like to ride my bicycle


Det blev inget "Sätta sig framför en bok och mysa i nattregnet" för mig igår utan istället fick jag pallra mig ner på stan där vid 01.30-tiden, träffa jerry & jesper, låna bort min mobilladdare och även min röda racercykel, snacka med en full gubbe och sedan få skjuts enda fram tilll dörren av mina 2 livvakter. Haha ja, den cykelturen lär jag väl minnas ett tag framåt iaf xD. Goa killar det där.. Sen avslutade jag kvällen där vi 3-tiden med att köra en favorit i repris från förra sommaren, nämligen att fastna med foten i täcket och samtidigt ta ett baotakliv vilket resluterar till att jag i faller framstupa pladsk ner på golvet och sen asgarvar åt mig själv. Sjukt kul!

Och idag blev det en Amanda & Anna dag, vi vet inte riktigt hur sådana fungerar men vi var iaf tsm en stor del av dagen och hängde på stan, käkade en french hotdog, gjorde våfflor och satte oss framför första filmen av Narnia. haha, Det är inte mkt som behövs för at göra en grå dag lite roligare ;P. Och nu är det kväll och den ska somvanligt spenderas med Beethoven min med somvanligt 0 planer planerade. Länge leve sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0