Hungry eyes

Det blir ingen bilduppdatering i natt, är helt enkelt för pigg, speead och partisk för det. Haha, nej inte det sistnämnda men vafan, att jag ens sitter inomhus vid datorn när världens underbaraste sommarnatt håller på att existera där ute just i det här ögonblicket. Har ni varit ute de senaste timmarna? SJUUUKT UNDERBART! Nanny och jag vandrade hem med våra cyklar från bion(som förövrigt var riktigt bra, helt klart bästa Harry Potterfilmen genom tiderna) bara för att få känna av den ljumma, härliga sommarluften som just nu fyller hela Umeå stad. Vore det inte blött på gräset och trottoaren så hade jag lätt lagt mig ute och legat där tills jag somnade. Det är såna här nätter som gör den där känslan av lov och frihet till riktigt äkta. Märks det att jag älskar det, haha? Haha. AnnaNatt i ett nötskal! Skulle kunna hålla på och tjata om det ännu lite till, men jag ska skona er från det och istället gå ut en sista gång och förenas med natten innan jag sätter mig på mitt rum och tittar på Dirty Dancing. Nej inte ska man sova, ta vara på lovet, natten och morgondagen. CARPE DIEM mina vänner. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0