from dusk to dawn

klockan är 04.40... visst jag brukar vara vaken vid den här tiden men då brukar jag få sova ut hur länge jag vill... i det här fallet så ska jag upp igen om 3 timmar för att sedan jobba till 21.00. Jag känner verkligen taggen! Nanny kom för att göra mig sällskap men gav upp 03.30 och ligger nu och snarkar på en madrass här brevid :P. Själv ligger jag och tittar på The Holiday men det börjar typ bränna bakom ögonlocken.... inte ett bra tecken! Jag som hade tänkt klara åtminstone 17 timmar till inklusive att kunna ge allt på Leos Lekland. Har inte särksilt party just nu alltså... ingen är online, är det värt att sova i 3h?.. det är frågan. Vi får se hur det blir.... adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0