förra året

Detta skrev jag i ett diraium på apbreget för exakt ett år sedan och det känns typ som att jag lika gärna kunde ha skrivit det idag. Låt se vad som fortfarande stämmer och som jag kan cheka av...

2008-07-24 17.31
döda mig lite

* jag saknar revyn (gör jag fortfarande ibland)
* jag gör bort mig! (händer fortfarande allt för ofta)
* jag gillar havet (som om jag någonsin skulle sluta!?)
* jag vill åka till nå bushställe och käka varmkorv!! (hahah? men det skulle väl säkert va fint)
* jag måste smaka sushi (CHECK, det har jag gjort iår. yeeey)
* jag borde göra nåt vettigt (sant)
* jag vill gå och se Lars Winnerbäck! (händer förhoppningsvis i november!)
* jag vill se världen (har utforskat umeå detta år... alltid en början)
* jag vill träffa massa människor! (börjar utvecklas, men lite mer skulle inte skada)
* jag måste se en Bondfilm (a) (har ännu inte skett, haha)
* jag saknar vintern... (typ sant)
* ...och hösten?? (typ sant det också)
* jag har sjukt tråkigt (Stämmer!)
* jag måste få lära mig att surfa! (Oja, fortfarande min dröm!)
* jag är sjukt trött av ingenting (just idag vet jag faktiskt vad det beror på)
*jag kommer ju gå under!! åhh.... (hm... inte riktigt på negativ)

Ja... vad kan man få ut av det här då? Att jag inte har utvecklats särskilt mkt på et år och som vanligt håller kvar vid det som varit och önskar/vill en massa saker. Men vore det inte på det viset så skulle det ju inte vara jag, det är ett som är säkert. Anna i ett nötskal. Nu ska jag lära mig Hotel California på gitarr, städa och se Sex and the City god eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0