Ett fucking år sen!

Vid den här tiden för ett år sedan hade jag för nån timme sen kommit hem från Almas stuga, sagt förväl till syjuntan och var just nu ute och sprang min lilla runda med Westlife i öronen. Sen fortsatte kvällen med dubbla lyxmiddagar, asgarv, skräckfilm, bullar/tvättbrädor/kuddar och slutligen ett 2,5 timmars nattsamtal till klockan 06.30 med min nattpratarkompis. Så kan man sammanfatta det dygn som hittills är det bästa dygn som jag någonsin haft. Och det är bara därför det egentligen inte alls var några stora saker som hände... utan det att jag hann med att umgås med alla mina närmsta vänner på toppensätt, jag var ensam hemma och mådde som bäst!! Bara heltparty. Det skulle jag gärna uppleva igen =)

Men nu har vi slutat för dagen/veckan och jag har 2 hela långa veckor av ledighet att ta vara på och göra det jag kan av! yeeeey. Kommer nog börja med att vända på mitt "vardagsdygn" till "sommarlovsdygn"  och sen får vi se vart det leder. Men nu ska jag på konsum och sen vidare på grillmiddag i huset ett kvarter bort. Go kväll.

Under supermario smash bros:
jag - "JAG TAR GULDSAXEN, YEEEEEEEEY"
johannes -  "Anna.... det där är kaninöron"
Hahah, må inte vara så insatt i spelet men jag vann iaf matchen! xD


Kommentarer
Postat av: Frida

"Jag tar guldsaxen!" "Anna.... det där är kaninöron"



HAHAHAHHAHAH, asgarvar högt för mig själv :D

2009-07-11 @ 17:54:16
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0