En bod en by och ett sund

Våran årliga Bobdysundvecka är över och vi är tillbaka i stan. Vi har haft det primaballerina, ätit jordgubbar och kex i massor, klippt gräs, badat dag som natt, i sol och i regn. Jag har en miljon bett över hela mig och mer än hälften av dom är stora och goa brämsbett. Jag, Nanny och pappa tog en tur till Skelefteå där vi tjockade "SALT :O", gick lite vilse, fyndade osv. och sen vidare till Trästockfestivalen där vi satt i gräset och lyssnade på Florence Valentin innan vi for och hälsade på campingen där alla festivalmänniskor bodde och hade det partyparty! Det var en skön härlig vecka och cykelgänget har som vanligt mest kul tsm och många skrattkramper i magen har vi fått smaka på under dessa dagar. Bilder får ni inatt efter att jag varit på bio med Nanny. 5h, längre än så kunde vi tydligen inte vara ifrån varandra, haha :P nä men det blir iaf Harry Potter 6 och jag har sjukt låga förvätningar eftersom filmerna brukar suga bajs, men det blir bra :) gokväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0