Dreamhurt..

..ett ord made by Kevin Jonas... haha min lilla tönt. Har just suttit och tittat på serien i någon timme och ja... det är så nördigt att det blir bra =P.
 
Ikväll var vi hos Amanda, käkade chokladpudding och tittade på Mamma Mia, det satt fint. Det är en såndär skön sommarnatt ute igen, skulle gärna gå på en nattlig promenad men nej, det finns typ ingen att fråga och som ensam tjej  vågar man inte gå i dessa  våldtäcktskryllande områden. Vart är världen påväg egentligen.... :O. Jag har iaf inatt fått reda på varför killar spelar samtidigt som de är inne på msn utan att bli störda (ngt jag typ alltid undrat över xP) och det är tydligen för att de är så bra att det kan gör så, iaf enligt jerry, Har inga riktiga komentarer till det svaret xD. Själv hatar jag när man vet att de gör det... dom borde istället dra en vit lögn när man frågar vad dom gör, eller bara hoppa över den där "jag spelar" delen och istället bara säga att de "chattar, lyssnar på musik och hoppar upp och ner" eller nåt, det skulle va mkt bättre! haha, Anna löser problemet, great. Nu kan vi gå vidare....

Jag ska, vad ska jag göra? Jo jag ska sätta mig framför High School Musical 3 och nörda ännu lite mer. Partyy. Det är dom här små ensamma sommarnattsnätterna uppe på mitt rum som jag kommer sakna om en månad då helvettet drar igång igen och man har 0,0 liv. Så jag ska ta jättereda på dom och ha jättetrevligt.... för mig själv. Haha, underbart underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0