vanligt önsketänkande

Dagarna kommer och dagarna gå, här i Annas hus i stan... snart har en hel ledig vecka gått och hon har typ inte gjort något alls. Jo, grovstädat sin övervåning, men det räknas knappt. Solat, det räknas inte heller, läst ut en bok på 2 dagar räknas kanske lite men är ett tecken på NO LIFE, blivlit av med sin bärbara dator, tomglott flera avsnitt av Sex and the city osv osv... som sagt så saknar jag typ att jobba. Eller iaf ha någon att umgås med. Vill ha tbx min nattpratarkompis,det vore nåt det!

Man borde ha en sport att utöva, typ... fotboll, haha oväntat exempel va!? ;P, nä men på riktigt, det vorde typ asbra... om man typ hade tråkigt en dag så kunde man iaf se fram emot en match på kvällen, eller en cup i skånde nästa vecka. Haha ja, ni fattar. Det vore mkt roligare än ba... "åh jag ska ut och springa för mig själv en liten runda, Å vet ni, jag mötte värsta moppepatrullen på vägen med jättefula hjälmar, nu ska jag hem och göra några armhävningar och sen äta lite kladdkaka framför Sex & the city"... nä tacka vetja fotboll.. det skulle man ha.

Nu ska jag åka bil till Strömbäck och tillbaka, yeey..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0