Bring on the thunder

Dagen är sommarkänsla till tuuuusen. LEV.


Att vakna mitt i natten av massa muller, se rummet lysas upp och sedan PANG och regnet öser ner....det är härligt. Det är sommar. Det är mysigt. Det är party. Och att sen får sluta en halvtimme tidigare och cykla hem i varmt sommarregn med endast shorts och t-shirt är också grymt härligt och så sommar det kan bli ungefär. Jag fick mitt regn&åsk-väder!!! Nu är jag glad. Sol, varmt, åska, regn på en och samma dag, askalas. Och bara för jag idag känner mig generös så ska jag pallra mig över till huset ett kvarter bort där mina bästaste busisar håller till och sen ska jag skänka min stora lillayster en fin liten gåva, busa med Johannes och ge Beethoven (Nannys nya smeknamn) en puss på kinden. hihihi....  idag är jag övertaggad på livet, men det gör inget.... bara att leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0