Bered er på Oordsbajs

Jag har ont på tungan av allt jag ätit, seriöst...det är inte kul. Måste tagga ner på matfronten annars kommer detta sluta med att jag sprängs innefrån och ut. Ikväll var det riktigt nära, men alltså inget går ju upp emot Annelies Fredagsmiddag... inte ens restaurang, jag lovar!  Men eftersom varken jag eller Nanny hade särksilt lätt till att röra oss så gick vi till lägenheten och landade i soffan framför 2 timmars Sex and The city. yeey. Nä men vi var höga på trötthet så kul hade vi minsann som vanligt.

Annars så funderar vi på att tajma Trästockfestivalen med vårat Bodbysudbesök....vi får väl se hur det blir med det, ba en tanke liksom en av mina partyidoler ska ju dit och vem vet, kanske få vi se ett till fall!? xD

Vetni vad jag fick reda på idag!!!???
MICHAEL JACKSON ÄR DÖD. WATTA F liksom, KUNGEN AV POP, Den FULA LEGENDEN... DÖD. nä jag kan ba inte tro det... och RIX FM är tbx i umeå, shit...vart är världen påväg!? Jag förstår att ni inte fått reda på de här nyheterna riktigt än eftersom jag är så speciell och viktig person i världen och har såkallade kontakter som meddelar mig saker i förväg och jag måste bara få säga att jag det verkligen kändes som att en person lämnade mig samtidigt som en radiokanal kom tbx till mitt liv. Fan vilka känslor som svallade upp... helt sjukt.

Ha-ha-ha..
Här sitter jag med No lajjf och leker extremt sen nöjesuppdaterad men jag hoppas ni förstod att jag var 100% oseriös och inte fick veta det idag utan samma dag som alla andra fick veta det... Är också inne på apberget och slöglor på massa fjortisbilder på massa fjortisar...måste helt seriöst ta radera den min användare på den där sidan och det är inom en snar framtid!

Och jag älskar nattregnet...så fint, ska sätta mig med en bok och mysa och sen ska jag sova asjävlalänge enda tills jag vaknar! HELG! Osså hoppas vi på sol imorgon :) Närå...ba inget nattliv...så jag ordbajsade, men vem gör inte sånt. Tack för att ni tog er tiden, inga träd växer vilse få vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0