"AAAAHH, TA HIT SALTET!"


Den här helgen gillade jag, den var alldeles sådär väldigt spontan och full av lagomt mkt överraskningar! Våran kväll/natt igår var asparty... och då menar jag verkligen asparty! Efter en liten sväng förbi Vera så hamnade jag ,Nanny och även Paulina ensamma i lägenheten runt köksbordet och drack upp nattens sista droppar och hade galet kul tills vi reste oss upp, då hade vi ännu roligare. Saltet användes flitigt, duken blev blöt. Vi tappade helt tidsuppfattningen men lyckades ändå somna där vid 4 och vakna vid 12, äta lunch, lata oss framför Sex and the city och tjocka lite. ba gött mos!

Nu ska jag tvinga mig själv ut på en joggingrunda och sen blir det filmkväll med mamma...myspys


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är gööö söt på dendär bilden :D Som en glad Göteborgare skulle sagt

2009-07-06 @ 16:56:51
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0