A&A hej

När man är beredd på att verkligen inte göra något alls utan bara hänga med sig själv men ändå accepterar det, det är då det händer. Alltid nåt. Stort som litet, men något oförväntat är det jämt. Och jag gillare. 

 
Annars så var jag ute och sprang och hängde sedan med Stael resten av kvällen och sammanfatta våran kväll kan man göra med orden flum, musik, promenad, gungor och rabarberpaj. party party :) I morgon har jag min allra första lediga måndag på hela sommarlovet, undra vars den ska firas, jag har mina aningar men vi får väl se hur dagen tar sig. Nu ska jag spela gitarr & läsa enda tills jag somnar! Fin plan sa Anna högt till sig själv, loggade ut och grabbade tag i gitarren och spelade så fint att grannarna dog i sina sängar. Hahah flåt... dålig humor. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, vad spelar du för dödslåtar?

2009-07-13 @ 14:54:08
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0