12 timmar senare..

.. så sitter jag här igen. Hade ställt klockan på 11 men knappast att jag kom upp då, en timme senare ringde den igen men inget hände då heller, det var inte förrs pappa ringde som jag kom upp på riktigt... galet vare är skönt att sova! Under de två klockringningarna så hann jag få den där känslan av en vardagsmorgon då klockan ringer 7.00 och det enda man vill göra är att somna om och sova i miljoner timmar till och usch.... jag längtar verkligen inte dit!

Jag ska aldrig igen plocka hallon i endast bh, mjukisbyxor och stövlar... blev typ bombaderad av gröna djur. blä! Men fick iaf ihop 3 liter jordgubbar och 1 liter hallon, sen orkade jag inte leta mer.

Det var ett år och 15 dagar sedan jag fick äta det sist.... men jag har stått ut och idag, ensam hemma som jag är så firar jag åter igen och lyxar till det med... Kööpt köttsoppa!! weeeii!! Mat Mat mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0