Vad är det som går och går men aldrig kommer till dörren?


Kan klockan aldrig bara stanna upp några timmar?  Först har man en massa fina planer för en underbar ledig eftermiddag sen råkar man fasta en timme för länge vid datorn osså poff, är klockan för mkt för att man ska hinna med sina planer. Min plan var iofsg att se en bra film vilket jag fortfarande skulle kunna göra, men då lyckas inte min plan med att somna före halv elva och dessutom hinna spela lite gitarr och läsa min bok. illa. Men idag har ändå varit en bra dag, om man räknar bort mogonen som var ett helvete, men jag kom iväg till skolan och till min förvåning så var jag faktiskt i tid, trots min lilla "sovmorgon". Sen klarade vi oss igenom Naturkunskap, Svenska, Kommunikation, en efterlängtad lunch, ULS och spanska. Jag gjorde även mina indviduella val och valbara kuser hos syon och kan nu lägga dom tankarna åt sidan i några månader. Sen bar det av till gymmet där jag gav ungefär nästan allt vad jag hade både på löpbandet och på styrkemaskinerna så träningsvärk är någonting som jag får räkna med imorgon, känner av den redan nu. På vägen hem mellanlandade jag i Nannys crib där vi lagade ihop en go middag, pratade och tittade på tv. Bah gött mos. Lediga eftermiddagar måste vara det skönaste, det enda som saknas är sovmorgonar, eller varför inte lov? Min massageplan som jag skaffat mig under tiden jag suttit här sprack, mamma var tydligen trött och gick och la sig. Jag tror istället att jag skiter i min filmplan, klinkar lite på gitarren, gör mig klar för sängen, läser min bok och somnar sedan tidigt. Det lät som en bra plan tyckte Anna och stängde sedan igen datalocket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0