vi skulle få leva här

Trots att jag somnade kring 22.00 igårkvälls och försov mig till 8.00 och därför skippade spanskan så blev denna dag värre än gårdagen. Igår var jag som bara borta i huvudet och tröttheten kom inte förrns på kvällen, men idag har den suttit i från morgon till kväll, jag har gäspat ständigt och min hjärna är fortfarande mos! Sen har jag också lyckats med att tappa bort min egen tv-dosa vilket känns högst onödigt. Så imorgon/idag när jag vaknar har jag planerat för att städa mitt rum...ordentligt i hopp om att finna lite bort sprungna saker och sen kunna känna mig lite stolt över mig själv. Vi får se hur det går med det :). Jag kom hem för en halvtimme sen efter att ha varit hos Alma med några av tjejerna där vi sett och skrattat åt Let's dance och bara pratat i en massa timmar. Gött mos!

När jag kom hem, låst upp och just kommit innanför dörren höll jag få en hjärtattack när pappa helt plötsligt stod där i hallen framåtlutat och glodde rakt fram bara för att skrämma mig. Det är inte första gången han gör så man jag blir lika rädd varje gång. Och btw så har jag lärt mig vad mina nya idoler heter, Seconhand Serenade! Deras låtar är underbara och älskade av mig! Jag typ saknar dom på dagen!!?? Men nu har jag ätit upp min nattmat och klockan börjar bli alldeles för mycket igen, jag måste ju börja vända tbx dygnet på riktigt och sova lagomt många timmar. så.... mot sängen!!


Kommentarer
Postat av: A

He ska va gött mos

2009-01-10 @ 17:23:45
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0