scokerbiten liten liten

Jag fick för mig att vi hade haft helg igår, men icke. En vanlig torsdag tog sin början, men eftersom det är ny termin betyder det att vi slutar klockan 12. Så efter en 3 "långa" lektioner och en kycklinglunch så cyklade jag och Amanda ner till gymmet för att träna lite. Jag måt alltid konstigt på torsdagar, förra veckan minns jag att de var nåt men kommer inte ihåg vad och idag mådde jag bara creapy hela tiden med ont/yr i huvet och blä. Träning kanske inte var det bästa botemedlet men. Sen hade jag i min hjärna bestämt att plugga stenhårt  till 17.30 då jag planerat att följa med för att titta på Nannys teater. Jag pluggade, vet tyvärr inte om jag tog in nåt eller hur länge det varade men jag följde iaf med till Waldrofteatern och dom är ju bara sjukt duktiga! Riktigt kul att se :)  Och Johannes min allra sötaste och bästa lilla vän, idag har vi minnsan fått många minuter tillsammans och både lekt, ksrattat och pratat. Jag berättade att jag gått vilse i en skog:
Johannes - du borde ha en såndär kompass
Jag - Jag hade en kompass OCH en karta, men gick vilse ändå
Johannes - hahah, så äkta dig Anna!!
Som sagt, min bästa 6åring i världen! Nu ska jag säga gonatt till min söta chattande klass på msn, stänga datorn, stänga hjärnan gå in till drömmarnas land och drömma (som utlovat) om Cajsa. Haha. Gonatt.


Kommentarer
Postat av: A

Johannes har så rätt så rätt :D

2009-01-22 @ 23:11:16
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha bra sagt av honom!

"Nu ska jag säga gonatt till min söta chattande klass på msn" Åh va mysigt! Puss

2009-01-23 @ 10:36:10
Postat av: Hanna Luna

vad kul att folk tyckte om den :D vi hade ju som sagt bara en vecka på oss att göra allt xD så.. ;p

HAHA, Johannes är sötast!

2009-01-23 @ 23:08:06
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0