"Tut tut i backen, tusen hål i nacken!"

En tisdag, En bra tisdag. Faktiskt. Eller, den blev nog bra där efter lunch, början var rätt dryg. Och Nk:n var värdelös, jag satt och svor åt datorn och var allmänt less, men nu funkar mitt fronter iaf, hallelujah. Idrotten som var näst sista lektionen var helt klart dagens bästa då LD1AD visade upp sina skills på längdskidor... haha, ett exempel är ju när jag, Marica och Alexandra ska tävla... Vi startar samtidigt, först faller Alexandra, en meter senare faller Marica också och 2 meter efteråt sätter jag mig pladask på ändan. Många andra i klassen lyckades även med fina fall och Krille t.om med att bryta av sin egen stav. Vi är en gó hög vi. Efteråt hade vi ULS där vi skulle rita, BLÄ, alla satt som och målade sina små "jag" medan jag satt och pratade/sjöng högt för Amanda och klagade sönder. Men jag var faktiskt less! På vägen hem tappade jag min mobil och kom inte på det förrns jag var hemma och inte hittade den. Men som tur var hade Julia fått tag på den och har den nu i ett säkert förvar. Det är inte kul att vara utan den, har kommit på att jag nog är smått beroende.. (a). 18.10 bar det av mot Bräntisbacken med Frida för att köra årets första åk på Snowboard, och för Frida, första gången någonsin. Det gick alldeles jättetoppen, vädret var kanon, snön var nästan jättebra, Frida gjorde strora framsteg och sånt är ju asskul att titta på. Satt och log/pratade för mig själv uppe i backen medan hon sakta och säkert tog sig nedför.  :)Snowabord är ju så grymt härligt och roligt!! Och underhållning fick man av småpluttarna på slalom, t.ex i liften när en kille (anton) typ hänger i liften och kämpar för att hålla sig kvar:
Kompisen i liften bakom - "Hur går det Anton?"
Anton - "Duu, det går urkasst!!"
Ja, det var kul, jag har varit nyttig hela dagen och fått både motion och frisk luft, men nu är jag helt galet trött så det blir till att lämna datorn, borsta tänderna och soooova, t.om en underbar liten sovmorgon har vi, dock 20 min kortare än vanligt :(

Kommentarer
Postat av: Ida Syrran

Hahaha vad söt anton va ^^



Duktigt av dig och orka med allt det där, skulle själv varit total död efter första vändan xD

2009-01-28 @ 12:46:41
Postat av: Frida

haha ja lätt :D ! Superroligt (:

2009-01-28 @ 18:56:58
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0