Bic mac, någon?

Tisdagar brukar kännas väldigt långa och bara dryga. Men inte idag faktiskt. Visst var det som vanligt sjukt jobbigt att kliva upp imorse men efter en slirig cykeltur till skolan och när första lektionen (vi-timmen) satte igång så piggnade jag till.
Det var meningen att vi skulle valt våra Individuella val men de flesta ägnade sig åt att få alla dessa x,y och z-kurser att passa ihop. Det är sjukt krångligt men nu har jag min lista med rätt placeringar och som uppfyller 300p. LD1AD måste vara den bästa och sötaste klassen i världen, bara full av goa människor som sprider glädje för det mesta, jag är ju såklart en av dom xP. Och på ULS:en fick vi se bilder på när alla var små och hur söta alla var är ju bah galet, barn måste vara det gulligaste på jorden. Under  Nk:n och Idrotten såg vi Super size me som var lika äcklig som jag minns den. Jag ska aldrig bli fet, gymmet nästa. haha nä men på tal om det så lär jag inte hinna träna förrns till helgen, läxorna tar över, ingen snowboard med Frida heller "/. För en timme sen kom jag hem från skolan, 3 kvällslektioner från 18-21.00 var ju som inte så taggat men jag hade kul i princip hela tiden. Marica och jag ägde fett på ULS:en, hjärnorna var lagomt trötta så vi ba körde på, vilket gick lysande. Vi fick också köra gymnasiets första Wordgame där minnena från våra många wordgame-lektioner på grubbe lever kvar och väcker skratt då och då. Mkt fint. Men nu ska jag skriva lite idrott, Se sex and the city, läsa och sova ut min sovmorgon till max.


Kommentarer
Postat av: Frida

Vi får planera in snowboardåkning under nästa vecka :)

2009-01-20 @ 23:18:12
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0