stolt som tuppen


Jag vill spela fotboll! Det ser himla kul ut alltså!...synd att det inte är sommar, då hade jag lätt tagit min boll och gått till fotbollsplan. Idag på världens drygaste spanska satt jag och tänkte tilllbaka på gamla goa Grubbe och alla tusen franskatimmar tsm med Frida som vi då tyckte var dryga, men jag har svårt att tro att de slog dessa dryga spanskatimmar som är ett under att jag överlever varje gång. Och grubbe... finner tyvärr inga ord men.... ja, det finns iaf många fina minnen som jag saknar väldigt ofta. 

Idag kan det hända att jag somnar stolt över mig själv. För hittils idag har jag varit duktig. Vi kan ju börja från början.
Jag vaknade och klev upp bara 10min efter att klockan hade ringt vilket är bra gjort, jag kom till skolan i lagom tid, jag tog mig igenom alla lektioner trots säkert ett hundratal gäspar, cyklade ner till stan och lyckades köpa mig ett par skor!!! Sen bar det av till gymmet där jag joggade i 30min för första gången på 4 månader, det var härligt, sen pumpade jag muskler i 30 till. Cyklade hem, brummade förbi en seg gubbe, for till shell och fyllde på mobilen...trodde jag. När jag sen kom hem såg jag med Emys ögon att jag fått ett Halebopkort istället för Telia och fick därför fara tbx och byta och det visade sig att det var jag som sagt fel medan mannen i kassan hela tiden vetat vad han höll på med. Klant Anna. Men det innebar ju lite extra motion (måste se det positivt),  vid middagen lyckades jag kasta mitt potatisskal på pappas macka eftersom jag trodde det var skaltallriken, haha, humoor!!! Sen har jag gjort engelska, testat skor/strumpbyxor/linnen och kan meddala att jag just nu ser ut lite som en slampa, bara om ni ville veta =D. Om jag ska kunna somna stolt måste jag städa garderoben några minuter till innan jag gör mig klar och ligger i sängen klockan 22.00 för att läsa i en kvart. Där har ni min plan som jag hoppas på att klara av. Ni får gärna berätta om eran dag, jag lyssnar gärna. haha! Adjö mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ta kort, jag vill se dig som Slampa haha! (Fy vad fult ord...)

2009-01-12 @ 22:23:39
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: sofi

ja filmen va jätte bra :)

2009-01-13 @ 18:01:54
URL: http://soofian9.blogg.se/
Postat av: Alma

Ja jag saknar typ klassen. Alma saknar klassen... Förrutom John då!

2009-01-13 @ 21:55:34
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0