Smörsyra stängde grubbeskolan

Jajjemen, idag är det 2 år sen grubbe fick stänga skolan pg.a förskärcklig stank av smörsyra i korridorerna. Jag vill bara uppmärksamma denna dag för det. ;P

"När man backar med skoter skall man sitta ner för att inte ramla framåt över skotern"
Haha, bästa rådet från skoterboken hittils. Jag satt och skrattade för mig själv när jag läste det, så klockrent. Jag kan se bilden av någon som misslyckas framför mig, ahaha.

Våran läxfria vecka är snart slut. Den har varit helt underbar och jag har levt den men inte levt den vilket var hela meningen. Så jag är nöjd. Men jag förstår inte hur i hela friden jag lyckas vara så fruktansvät trött varenda kväll när jag inte gör något på dagarna. Eller i tisdags höll jag ju igång vilket orsakade stora problem med att gå, men det var helt klart värt det. Snowboard for laaajf, jao. Igår var bara en vanlig onsdag med en ett gruppprov på filmanalys, lite kommunikation och dryg matte. Sen spenderade jag 20min i Nannys trappuppgång i väntan på att får låna duschen. Helt död av ingenting så släckte jag lampan klockan 22.00 men kunde inte somna förrns en timme senare,  högst irriterande. Ikväll då? Egentligen skulle jag lätt som en plätt kunna somna här och nu, men det skulle första lite av natten, så jag väntar en timme. Under tiden har jag planerat in en halvtimmes Sex and the City, sen typ nånting och sen sängen och SOVA! Imorgon taggar vi ju helg. =)

Kommentarer
Postat av: Frida

två år sedan, shiet :D

2009-01-29 @ 20:20:29
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: camilla

smörsyran va juh goooo! ;)

2009-01-29 @ 23:11:19
URL: http://cmillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0