Så var det lördag igen

Jag har längtat hela veckan, så nu ser vi till att göra en bra lördag av idag. Igår gjorde,och åt jag Suschi för allra första gången i hela mitt liv hemma hos min kusin och hennes kille som en försenad födelsedagspresent. Ja, jag gjorde faktiskt lite också och det blev gott!! Härmed kan jag nu säga till folk att jag tycket att Suschi är gott, bara man inte äter för mkt av det, eller tar för mkt soja. Kinapinnar kan jag fortfarande inte behörska så jag tog till gaffeln efter några tappra försök. Just nu sitter jag i sängen och har fixat med alla låtar som jag snart ska föra över till 2 söta små CD-skivor som jag hoppas ska godkännas. Vet dock inte hur man gör, så Emy ska få guida mig genom telefon. När jag förut låg i ett tillstånd mellan halvt vaken och halvt sovande så dök idén om jag istället för att fara till gymmet idag kör en egen liten workout här hemma. För att ta sig till stan och tbx kändes otroligt jobbigt, även om det skulle vara med buss. Så nu inågra timmar ska jag fixa och dona här hemma med saker och ting innan jag sticker iväg till Nanny. Borde dessutom plugga lite....typ skoter, och NK. BLÄ. Det får kanske bli imorgon istället, då är det ju trots allt söndag, dom brukar ju ändå suga allmänt, varför inte göra den lite sämre!? Ja så får det nog bli. Lördag får bli bäst, söndagen får bli sämst. Toppen. Nu ska jag ta tag i dagen. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0