rektangel eller triangel, det är väl samma sak...eller?

Sovmorgonen satt bra efter en lång skoldag + skolkväll. Jag sov tills jag vaknade, sen dampade tvn så jag sjöng själv istället. Mkt fint men en hes morgonröst var det. Snön var bättre idag, funkade faktiskt att cykla och höll för första gången på ett tag inte på att halka när jag kom in i skolan. Min fot halkade dock på en stol som Pikke fnissade gott åt. Kommunikationen bjöd på humor av en mkt trött klass som skulle rita rektangelfigurer endast genom information från en person. Rektanglar och trianglar blandades ihop titt som tätt och likaså höger och vänster. Fanns bara några få personer i rummet som nästan klarade det, och jag var faktiskt nästan en av dom. Bra gjort! Dagens bästa drogs av Marica som skulle visa nån snubbe på bild och råkade istället plocka fram en fet ful bodybuilder och samtdigt väldigt seröst säga "här är han" ...okej, det var sista lektonen, jag var tom i både magen och huvudet, så då var det iaf grymt kul. Fick sedan sitta 25min i Nannys trappuppgång och skriva idrott/spela tetris i väntan på henne så jag kunde få låna duschen och  jag fick fylla min tomma mage med lite nudlar och en fin kaka. JAG SUGER. Det skulle ju bli ett kort inlägg, jag skulle låta bli datorn och bara fokusera på ULS:en. MISSLYCKAT. Fronter jävlas med mig också,har inte kunnat logga in sen jullovet. Högst onödigt. Nu ska jag gå lös på gitarren och försöka somna lite lugn sådär. Lycka till.

Kommentarer
Postat av: Alma

Fronter jävlas med mig HAHA

2009-01-22 @ 14:28:33
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0