Nej

Jag känner att jag har väldigt mkt och nästan inget att säga, så detta inlägg kan bli lite hur som helst.

För det första så känner jag NEJ! Ett stort fett NEJ!!! Redan inatt under min vakna period så började jag sakna mitt lov med alla extremt lata dagar. Det känns väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt jobbigt att kliva upp klockan 7.00 när 11.30 var en plåga!! Igår natt avslutade jag min dag där vid 4-tiden med ett samtal från Nanny, sen tog det typ 2h innan jag somnat på riktigt. Men eftersom jag hade en busstid att passa så ställdes klockan på 10.30, men tro inte att jag kom upp då inte, låg såklart kvar en timme till. När jag drog upp rullgardinen insåg jag att det var första gången på en vecka som jag såg vanligt dagsljus, har sen nyårsafton endast varit vaken under dygnets mörka timmar. Det var ett fint ögonblick. Sen vandrade jag vidare till busshållsplatsen för att såklart missa bussen,hejja! fick istället ta mig en ensam och kall promenad ner till stan med Nanny som telefonunderhållning. Efter vårat besök i centrum landade vi i lägenheten med varsin trasig subwaymacka och tog oss igenom 4avsnitt av Sex and the city. Efter middagen gick jag på jakt efter mina bortsprugna knästrumpor men de verker vara spårlöst försvunna, man ska inte städa!!

Jag skulle vilja skaffa in lite nya grejer i mitt liv.... det vore gött. Då skulle jag bli gla'. Nu är jag bara less, och skolan har inte ens börjat. Jag säger som Samantha "fuck motherfucker fuck shit"
Nu tycker jag att vi ska gråta ikapp och hoppas på att vi vaknar drunkna!

Jag kom hem vid åtta, hade då planerat väldigt fint att packa väskan, skriva ett blogginlägg, spela gitarr, läsa min bok och sedan somna. Och hur har det nu gått? Hmm.... om man säger såhär, inte riktigt gått enligt planerna! Det har tog 2h att skriva detta inlägg, gittaren liggger kvar där jag igår lämnade den precis som boken...och väskan ligger fortfarande intryckt i garderoben precis som mkt annat som jag borde ta tag i. DAGS ATT STYRA UPP SITT LIV KANSKE! tänk på den du Anna..... nu ska jag genomföra resten av punkterna och strida mot klockan!

Kommentarer
Postat av: Alma

Haha vaddå för nya grejjer? :) Jag säger bara ett stort lycka till till skolan imorgon! FY FARAO

2009-01-08 @ 00:40:34
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0