nä nu ä jag läss!

Inatt fick jag ihop 2,5timmars sömn, och det var allt! Satt uppe till 3.15 och läste, smsade och sista timmen satt jag ensam i min säng och spelade gitarr. Vaknade klockan 6, låg kvar en timme och väntade på att klockan blev 7, då klev jag upp, pigg som en nötkärna..kändes det som. Jag fick ihop 2,5h sömn efter att suttit uppe och smsat, läst och spelat gitarr! Jag var konstigt nog pigg när jag vaknade, trodde jag men hjärnan hjärnan visste bättre. Den var ur funktion hela dagen, jag helt borta i huvudet och närminnesförlusten var på topp. Det bevisades redan under mina första vakna minuter då jag hann tappa bort 3 saker, säga hejdå till pappa 2ggr på en sekund och däremellan glömma att jag sagt det en gång osv. Första skoldagen var väl sådär halvers, min mosade hjärna fortsatte att vara mosad och jag höll på att frysa ihjäl under större delen av dagen och tycker inte att det borde vara lagligt att ha sådär kallt på en skola, man kan ju avlida!!! Alma och Jejja kom och hälsade på och fick se lite av våran vardag vilket var mkt trevligt. Efter skolans slut så bar det av till gymmet med Amanda. Vi parkerade cyklarna under en tall full med kråkor och blev vättskrämda när hela högen plötsligt tog luft under vingarna och flög iväg samtidigt vilket resulterade till att hela talltoppen gungade och att vi skrek rakt ut samtidigt som det vällde ner en massa snö på mig! Det blev dagens näst bästa. Dagens allra bästa drog jag själv för mig själv inne på gymmet med ett av maskinerna...går inte riktigt att förklara men det var humor!! xP Nu har mina få timmars sömn kommit ikapp mig och jag tror jag kommer dö... mina ögon svider sönder, hjärnan fungerar inte alls och fingarna vill inte lyda! Så jag ska ta och lägga ner datorn, göra mig klar och sedan lyssna på mina nya idoler tills jag somnar :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, kråkorna och du var skööna!

2009-01-08 @ 22:42:17
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: En tjej från Srilanka:)

Vilket kommer du ifrån? Eller dina föräldrar?

2009-01-09 @ 16:31:24
Postat av: En tjej från Srilanka:)

OPPS sry jag skrev lite fel:S Vilket land kommer du ifrån? Eller dina föräldrar?

2009-01-09 @ 16:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0