going round and round and never getting anywere

Precis.....det är mitt liv i ett nötskal! Jag har typ inte kommit någon vart på, om en vecka, 17 hela år!!! Och när det väl sker någon liten förändring så antingen tänker jag knappt på den fast den egentligen betyder och spelar roll, eller så hatar jag den och saknar hur det var innan. Aldrig nöjd! Det är något som fattas och jag borde börja äventyra lite så jag kan komma på vad det är. 

"Gråa dagar skyndar aldrig på" /Lars Winnerbäck, Sant så jättesant. Särskilt söndagar under vardagen. Dom är hemskast, tråkigast, drygast, äckligast, ångest fyllda och gråa! Okej, inte alla...men dom flesta! Idag var en blandning, sov för länge som vanligt, knepade och knåpade med denna blogg i 2h och ja, ni ser ju resultatet. Man kan inte tro att det tog 2h men jag är rätt seg och tycker resultatet blev bättre än min förra rosa mystiska färg.  Den här är lagomt enkel och duger fint åt mig. Sen började jag städa och rockade loss med musik i öronen och golvdammaren i högsta hugg. Imorgon ska jag ta tu med min garderob och se om jag hittar mina knästrumor.... Föresten så hittade jag tv-dosan under en tidning som låg på golvet...bra letat Anna! Igår åkte jag mitt första åk på skridskor tsm med Nanny, Johannes och Sture... det är ju kul ju! ;P Efteråt blev det varm choklad, nybakade bullar och en extremt gullig hemvideo på livet vi levde för 7år sedan. Allt man kan säga var ju att Johannes var sötast i världen som 0-1åring medan vi däremot hade våran fulaste period i livet. Hemskt att se, men man kan ju inte göra annat än att skratta och skämmas. På kvällen städade vi lägenheten, gjorde guacamole, satte oss framför Sex and the City säsong 6 och blev extremt trötta vilket resulterade till en hel massa skrattanfall. Nanny är ju ba goast.

Förövrigt så har jag hittat min Edward Cullen Jr, det är Johannes 6år som är bästast och snällast i världen!! Han försökte ta upp mig på ryggen vilket gjorde honom ännu bättre, men tyvärr så var jag lite för stor för att han skulle kunna ta upp mig helt och hoppa bland trädtopparna. Så jag har min Jr och väntar nu bara på att min Edward Cullen senior eller vare blir, ska dyka upp och göra mig glad. Fortsätter jag min 0 förändring i mitt liv så lär det inte hända på ett tag... Men nu äre iaf dags för mig att avrunda denna halvgråa dag och ta mig till drömmarnas land. Gonatt

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tänk om 10 år! Då kan han svinga upp dig på ryggen! För du kommer fortfarande vara lika liten hihi :D

2009-01-12 @ 18:51:39
Postat av: Alma

oj shit, han är 6 år! Redan! haha

2009-01-13 @ 21:41:57
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0