Flyg fula fluga flyg och den fula flugan flög

Det där var en väldigt problematisk mening att stava rätt på!

Men nyss när jag satt här och tomglodde på dataskärmen istället för att läsa spanskan så hörde jag ett välbekant urrande ljud ovan för mig så jag tog till nackmusklerna och tittade upp och fick se en välbekant svart liten fluga flyga omkring bland mina vita takbräder. Vars kommer den ifrån? Vad gör den här? och Varför lever den? djupa frågor jag vet... men seriöst, varför lever den? Det är ju vinter...mitt i vintern... råvinter. SOMMAREN KANSKE ÄR PÅVÄG! Var det ett tecken? Fast nu har det varit tyst ett tag.... jag tror den dog =(. Jag skulle kunna bli Carrie i Sex and the city... ser ni likheten med de djupa frågorna som jag ställer mig själv och er läsare. Om ni inte ser den så råder jag er att läsa en gång till eller skaffa glasögon. Aja, hur som helst så har jag varit ännnu tröttare idag än alla de andra dagarna sen skolan startade, trots att jag somnade stolt klockan 23.00 och alltså sov rätt många timmar. Men men... jag överlevde som vanligt. Dagens bästa drogs av mig själv idag på idrotten när jag stod och kastade basketboll med Krille som kastade en höging. Jag hoppade för att nå den, om jag lyckades minns jag inte men fallet jag gjorde därefter var iaf klockrent och ett fall jag kommer leva på ett tag. Det kändes som om hela jag bah hoppade,flög, sprattlade med benen innan jag nådde marken och sedan föll, pladask på rygg. Sjukt kul!!!
Jag hörde flugan igen, den lever!!! Tagga sommar. Nu ska jag dra mig vidare till ett hus där dom har en dusch som jag tänker låna eftersom vårat badrum inte tycks vilja bli klart. So long suckers!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var hitills det snyggaste dratt på rumpan år 2009, tänk vad måga fina vi kommer att få se! (Sen får vi inte glömma den där killen som höll på att falla i trappen påväg ner till idrotten)

2009-01-13 @ 19:45:44
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: sofia

tack :) jag va jätte less på mitt hår va tvungen att göra nått nytt :) men du hur ont har du från fallet da?

2009-01-13 @ 20:07:23
URL: http://soofian9.blogg.se/
Postat av: Frida

JAG VILL OCKSÅ HA SOMMAR! JAG TAGGAR ATT DET ÄR PLUSGRADER JU (: ..fast sen snöade det ju lite idag också :/:(:)

2009-01-13 @ 22:09:45
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0