döda dagar

Man kan som inte skylla min extremt dåliga uppdatering på att jag har haft fullt upp, för mina dagar ha varit dödare än dödast. Jag har totalvänt på dygnet och tycks inte kunna vända tillbaks det, fast jag har faktiskt 2 dagar till på mig att försöka. Efter att jag sovit halva dagen så hinner jag vara med om ca 1 timmes dag innan den övergår till mörker, sen fördriver jag mina första vakna timmar med typ tv... där mot middagstid börjar jag bli pigg och blir därför ännu mer rastlös, men hur less jag än kan vara på natten så lyckas jag inte gå och lägga mig i tid utan sitter uppe alldeles för länge. Men men...det är det här jag kommer tänka tillbaka på om några veckor då jag vill ha tbx mitt jullov så det är lika bra att ta vara på tiden. Jag har iaf börjat läsa andra boken om Twilight och än så länge håller den måttet alldeles utmärkt. Jag och Nanny har tagit oss igenom alla  3 Sagan om Ringen-filmerna på tv som var och en av dom är typ 111 timmar lång... det kallas liv! Igår hade vi tänkt sätta oss framför en skräckfilm men pallade inte, såg istället underbara Cold mountain till klockan 4.00 för att sedan somna skavfötters och sova till mitt i dagen. Nu vet ni lite sådär lagomt mkt information och jag ska sätta mig framför Föräldrafällan =D

Kommentarer
Postat av: Alma

Mysigt det lät!

2009-01-05 @ 22:26:06
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: A

Jaaajaaaa mamma lilla :)

2009-01-06 @ 00:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0