19 Januari 2009

Ett datum som jag uppskattar. Ett datum där jag år efter år blir ett år äldre. I år blev det 17. Grattis Anna på födelsedagen.
Sov inget vidare, vaknade vid 3-tiden och trodde jag skulle upp och iväg till skolan, sen gick det typ inte att somna om. Så jag hörde varken när de gick upp för trappan eller öppnade dörren, utan för första gången på många år så sov jag faktiskt när de kom och sjöng. Det var rätt fint. Jag fick mig också en mycket fin sång av klassen, Rie och  våra 2 prasoelever när dom ställde sig upp och stämmde in till "ja, må hon leva". Gullhuven. Idag har jag knappt fått nån läxa gjord och det är illa med tanke på tidsgränsen vi har. Men aja, det fixar sig väl på nåt sätt. Släkten min är mkt söt och skönaste presenten fick jag ändå av Nanny som alltid har hjärnan med sig. Det här mina vänner, är hästen Frans Bertil (hon tyckte den var äkta mig)

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA vilken söting :D :)

Grattis,grattis pårej <3 :)

2009-01-19 @ 22:25:58
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Hahaha, du är en häst! ;D Grattis igen! Puss och kram!

2009-01-20 @ 10:27:11
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0