When you're sleeping on the couch


Jag valde fåtöljen och sov där hela natten. Det ska jag inte göra om, det är ett som är säkert! Men det var ju kul att testa något nytt. Vid 04.00-tiden vaknade jag och hade sockerdricka i typ hela kroppen, inte så mysigt kan jag lova! Men att flytta till sängen vägrade jag, har jag väl har börjat kan jag ju inte ge upp och sluta. Så jag låg kvar hela natten, mestadels i någon dvala mellan sömn och verklighet och när klockan ringde var jag inte glad. Dagen blev bajs, tur att det är torsdag vilket på vårat schema innebär kortdag. Så 12.00 bar det av mot gymmet där jag stannade 1,5h med Amanda innan jag ensam cyklade hem i det fina och soliga vintervädret. Just nu sitter jag och pluggar spanska på glosboken.se samtidigt som jag tittar på Sex and the city, och Steve är ju den gulligaste!!! På riktigt, han är bäst! Snart ska jag ringa Nanny och sno åt mit några minuter av hennes liv. Annars så taggar vi helg imorgon! =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nej jag har glömt hans namn. Men du fick han av mig :}

2009-02-12 @ 21:20:44
Postat av: camilla

jepp, de va de jag förstod :D

2009-02-13 @ 08:47:59
URL: http://cmillaa.blogg.se/
Postat av: Hanna Luna

Det får du nog D:D:D

tack så jättemycket :D tagga helg nurå!

2009-02-13 @ 15:58:21
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0