Vi får väl se hur det går

Igår blev det en tidigt men trevlig fredagskväll hos Nanny i huset med gófolk, fredagsmiddag, socialt prat och en jädrans massa skrattanfall till bl.a Emys värdelösa sms hemifrån "Hej, vi går på en promenad, så jag låser dörren :)"  Hahaha, en sån sjukt dåligt och ointressant sak att veta att jag skrattade tills jag höll på att få fetkramp i magen, osså de smala gröna benen var ju värd några anfall, iaf från Nannys sida. Heath Ledger är ändå snygg och extremt charmknuttig!! Måste bara konstatera, synd att han är död.

Ikväll ska jag somna stolt har jag bestämt. Det innebär att jag måste hinna och göra en massa grejer som inte är onyttiga eller onödiga på något sätt. Att klockan är 10.40 och jag är jättevaken är en grymt bra början. Då har jag inte sovit bort massa vädefulla timmar och har istället tid till att göra allt jag ska göra, och dessutom göra det ordentligt. Så för denna lördag planerar jag bl.a att jag ska ta mig ner på stan för att både träna och köpa mig nya och efterlängtade underkläder, jag ska plugga, både skoter och Kommunikation. Jag ska städa mitt äckliga rum, laga gó middag med Emy, städa toaletten och sen hitta på något trevligt att göra ikväll! Utmärkt. Jag kommer med en utvärdering senare, eller så blir det ett par på vägen, det skulle inte förvåna mig. Men men, nu ska jag sätta igång. So long alla sjusovare!!


Kommentarer
Postat av: Alma

Shit vilka krav! Mycket imponerad om du gör hälften!:D

2009-02-08 @ 00:49:05
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0