Vi faller, faller, faller

BLÄÄÄÄÄ!!! JAg lyckades med det man absolut inte ska lyckas med när man är trött och redan är less på allt så det räcker, nämligen att ha skrivit ett ordentligt och genomtänkt inlägg, sen trycker man fel osså poff, är skiten putts väck och det enda man vill göra är att skrika rakt ut och slita sitt hår men istället får man försöka samla sig och börja om. Hela kvällen har jag suttit här och deppat och hatat livet samtidigt som jag både hatat och tyckckt synd om mig själv. Jag har än en gång nästan lyckats slösa bort ännu en kväll med värdefulla timmar på onödiga skitsaker som typ skriva ord på en lapp eller glo på spanskaboken men inte läsa ett ord. Sjukt värdelös! Är man deppig eller har tänkt sig att deppa lite så ska man göra det med Lars Winnerbäcks alla underbara låtar och texter. Det går som inte att förklara men det får hela situationen att bli mer....djup, om man säger så. På ett bra sätt alltså. Så det är vad jag gjort hela kvällen samtidigt som jag "försökt" plugga spanska. Det har varit några underbart hemska timmar.

Jag säljer inget längre, jag har stängt butiken
Jag gör mig inte arg på nån reklam
Tavlan är en fläck med färggrann ram
Jag ger upp, jag orkar inte bli besviken
Som du sa
Det är dags att dra..


Mina fötter är blåslagna och hela min kropp kliar från kloret på Paradisbadet som jag idag besökte tsm med Angelica, Marica och Linn. Det var trevligt men jag saknade syjuntan och alla grubbelever som brukar springa omkring och busa. Jag saknade Almas pepp till att åka magic eye hundra ggr efter varann så att benen är körda och man är helt yr i huvudet efteråt, jag saknade våra lunchpauser med underhållning från killarna på trampolinen och sist men inte minst saknade jag de goa bussresorna fram och tbx. Ja...fina minnen det där!! Alla doppar sina huvuden i matteboken utom jag som typ doppar huvudet i snön.... eller vad vet jag, inte äre mattboken iaf. Vilket gör att jag är körd körd körd till provet imorgon och kommer få IG IG IG. Kul. Nej. Fan. Nu ska jag sova hela våran långa sovmorgon till klockan 12.

..För vi faller, faller, faller

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH VAD ROLIGT MED PARADISBADET :D

2009-02-18 @ 08:02:23
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0