Free Fallin'

De mål jag uppnådde igår var att fara på stan, köpte dock en kofta istället för underkläder, träna, skotta, plugga väldigt lite, laga middag själv, städa och hitta på något roligt att göra på kvällen. Så ganska bra lyckades jag väl ändå!? :P

Jag hade glömt bort att denna dag skulle bli kväll men så var det helt plötsligt mörkt ute och innan jag traskade iväg till konsum i snöstormen för att köpa godis så kom jag på att jag skulle få middag. Och OJ vad glad jag blev, det typ höjde mitt humör dubbelt upp och nu taggar jag järnet. MAT UNDERBAR MAT. Så sen drog jag på mig långkallingar och vinterskor, satte musiken i öronen och traskade iväg till konsum för att få mitt efterlängtade godis.

Antingen håller jag på att bli förskyld eller så är det bara  för att det är en vanlig äcklig söndag. Fast det där första vore ju inte allt för otroligt eftersom jag igår slängdes i en snödriva utan ytterkläder och sen hoppade i en gång till själv. Vi får väl se hur det tar sig. Hur som helst så var gårdagskvällen en bra kväll som spenderades hos Nicke med Alma, Jejja, Amanda, Foppa och annat skönt folk. Vi hade wii-turnering i bowling där det i slutet stod mellan de 3 killarna och mig då jag stolt snodde åt mig tredjeplatsen xP. Sen körde vi nåt spel som bjöd på 90% underhållning. Amanda och jag drog dock kvällen bästa då vi skulle sätta Huvud mot mage. Det kunde gått bra men tyvärr kommunicerade inte vi som ledde till att båda tänkte lägga sitt huvud på den andras mage vilket resulterde i en fet huvudkrock med världens klonk. Klockrent och sjukt kul, ont gjorde det inte alls men en bula finns kvar som bevis. xD


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det sa klonk, precis!

2009-02-08 @ 18:22:59
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Ofta du också du lyssnat på Free fallin' idag? :O :)

2009-02-08 @ 20:14:27
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Alma

Och du, vilken insats igår! ;D

2009-02-08 @ 20:16:53
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

haha härligt :D :)

2009-02-08 @ 21:22:33
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0