Vi drar till med bananer

Mamma och Pappa snackar om att pappa inte talat om att han tydligen har en släkting i Jokkmokk:
Mamma  "alltså du är ju" hon pausar, letar ord och vänder sig sedan tvärt emot honom och säger högt... "NÖRD!!" haha värsta bästa uttrycket som inte alls passar in. Humor!

4/2 idag då, Grattis Almas Greta. Idag hade vi en fin sovmorgon till 10 som jag tog vara på allt vad jag kunde, kom till skolan i allra sista minuten, men jag hann. Resten av dagen flöt på med matte och ett hål där vi satt och jonade lagomt mkt i kaféterian innan det blev dags för sista lektionen som innebar NK-grupprov. Karlsson, Patrik, Oskar och jag bildade ett team som iaf hade kul. Jag underhölls med pruttande ögon och öron, rövarspråket och t.om hebreiska. Hur själva provet gick har jag faktiskt ingen aning om, men jag blir lycklig om vi skulle klara G. Har typ aldrig varit mer oförberedd på ett prov, hade ingen ork eller lust till att plugga vilket sög och gör att jag är himla beskriven på mig själv. Men men, jag får försöka hitta lite motivation och plugga hårt till Kommunikations- och skoterpovet. För skotertestet tänker jag då inte kugga på, då får jag inge körkort och gör bort mig alldeles förfärligt.

For till Nannys crib efter skolan och hon bjöd på ännu mer underhållning, fast jag tror det var för att jag var både trött och hungrig, men jag hade riktigt ont i magen efteråt efter alla mina skrattanfall. Snart ska jag och Frida iväg till Nolia för första gången på typ, ett år eller mer. Mitt mål är att försöka att inte stuka stortån i en plint två ggr på raken. Sen går jag tillbaka till Nannt för att låna duschen och hoppas bli bjuden på ännu mer underhållning. ;P

Kommentarer
Postat av: Alma

HAHAHAHA Ullas kommentar, klockren!

2009-02-04 @ 21:23:36
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Alma

sv; Haha ja det är sant! Men du planerar inga inom snar framtid va?

2009-02-04 @ 21:32:49
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: camilla

pruttande ögon och öron?! Enligt mig så borde det inte funka!! :D

2009-02-09 @ 21:11:49
URL: http://cmillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0