gissa bajset

Det luktar just nu bajs på hela våran undervåning, på riktigt det luktar verkligen bajs!! Skälet till det är tydligen en blandning lacknafta och gammal färg. Usch. bajs!! Min dag har varit totalbajs, har inte fått många timmars sömn under helgen så måndagen fick såklart ta smällen. Har gått runt som en zombie hela dagen och stirrat rakt fram, det enda jag egentligen vill göra nu är att sova. Men det får jag inte, först har jag saker att göra, bl.a spanska, packa och hälsa på Nanny. Men efter det, då ska jag sova många sköna timmar för att vakna upp och bege mig till paradisbadet.
Här är lite fler bilder från våran goa lördagskväll som Hanna har satt ihop så fint :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

haha, ofta ! vara ska "alla" då? :)

2009-02-17 @ 21:46:29
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0