let the childern cry

Det är fredag, helg, fredag, skolveckan har gått!! Fattar ni? Fredag. Jag fattar inte! Aboslut inte. Helt fel känns det. Det var ju lördag igår, på riktigt. Det var det. Iaf i min hjärna. Jag tror jag levt som en död människa denna vecka. Jättesläkigt. Det var EN HEL VECKA sen jag satte varm choklad i halsen på caféet och gjorde suschi hos kusinen. Helt jätte kokobahia! Galet men tydligen sant, så nu är det bara till att leva helgen som den kommer eftersom inga planer än så länge existerar.
 

Efter klagomål och många genomfrusna fingrar så taggade LD1AD till och begav sig än en gång ut på isen, denna gång mkt mer stabila. Jag fick t.om beröm av killarna efteråt, det är ju status!!!! haha. På matten blev jag less och gav upp, drunkande i musik istället. ULS:en har jag typ glömt och svenskan pratade jag och Marica bort totalt, men kul hade vi. Efter att förfrusit mina lår på cykelturen hem så sitter jag nu här i ett varmt lagomt tomt hus med mjukisbyxor och ser på Gilmore Girls och i reklampauserna lyssnar på fina låtar, dock med tom mage, men jag har bestämt mig för att inte käka nåt så att jag är riktigt hungrig när jag kilar över till Nanny och blir bjuden på fredagsmiddag!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Klassen is looking gooood!

2009-02-07 @ 10:33:46
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0