Do you remember butterfly?

Det är inte många som lyckas bita sig i i kinden när dom töntmimar till en låt, men jag lyckades. Det gjorde ont. Och dessutom har jag nu fått lov att klippa av mina båda tummnaglar vilket är en stor tragedi eftersom  jag varit duktig och haft dom långa och undehållna nu i några veckor. Sen ska dom såklart till att spricka där längst ner så man måste klippa av hela grejen. Högst onödigt. Det ser ut som två feta stumpar som skulle passa på en karl och att skriva sms är inte det lättaste kan jag meddela, fel blir det ungefär hela tiden. Så nu vet ni lite om mina kroppsproblem, intressant, jag vet!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SARA min vän!!!!
Och Frida på namnsdagen!

Något flytta hemifrån och istället flytta in i Nannys gamla lägenhet blir det inget av. BAJSKOTTE!! Jag vill ju!!! Nu har jag inget att se fram emot längre... eller jo, Fjällen. Men det är inte på samma sätt ju! Det dampades lös i huset och alla mungipor pekar just nu rakt ner och jag vill ingenting annat än att lämna detta ställe, men nej! Här är jag fast , och det i tydligen flera år till. Pengahelvete! Varför finns pengar? Varför gör dom inte bara pengar så att alla har så det räcker och kan leva någolunda lyckligt!?? Bra fråga tycker jag! Svar är väldigt välkommna. Aja, nu ska jag drunkna till mina fina idoler och hata livet lite mer. .Adjö.

NANNY ÄR BÄST I HELA VÄLRDEN. punk slut!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vi du får tänka fjällen? Vi fixar till det med lite fjäll, lite skoter, lite plump och bastu, lite sms och lite Emy-Anna-nanny-time?

Vi styr det hela serru :)

2009-02-18 @ 22:46:59
Postat av: Frida

hihi, tackar :]

2009-02-19 @ 10:01:54
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Då skulle det bli fet inflation :/, hahaha jag skyller på all nationalekonomi vi hade förra terminen!

2009-02-19 @ 18:46:44
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Hanna Luna

ahaahha, surt anna :)

xD mendu, vi gör något snart igen va? :)

2009-02-19 @ 19:15:21
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0