gatan full

Ännu mer snö, jag tycker faktiskt vi hade så det räckte nyss. Men nej, tydligen inte..någon ville att Umeå skulle få några fler centimeter att pulsa i. Inomhus har jag suttit hela dagen, försökt att skriva kommunikation och idrott och har väl lyckats lite sådär halvt. Städningen har jag inte orkat ta tag i, kanske väntar till slutet av veckan och istället drar en grovstädning någon dag innan avresan fjällen. Packningen måste jag också lägga till på veckans "måste-lista", den kräver en massa planering och långdtids-tänkande, men är ju rena rama latjolajban jämfört med läxa och sånt bajs. Skrivlusten ba försvann, vilket egentligen bara är positivt eftersom jag då kan hinna en massa annat innan klockan slår åtta och min syster och jag beger oss mot nannys lägenhet därvi mkt fint ska planera en veckan fjällenluncher. =D
OM EN VECKA SKA JAG SJUNGA DESSA UNDERBARA LÅTAR ASHÖGT UPP PÅ ETT FJÄLL!
Baaaraaa så niii vet, nanana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0