Smack that

Söta barn är dom som tycker att mina inlägg är söta, jag tycker dom är kaos!!
Detta inlägg ska skrivas på typ 2minuter (så räkna med stavfel) eftersom jag en minut senare ska bege mig iväg på en promenad till lägenheten med Nanny där vi ska plugga jävel innan vi sedan somnar för att vakna upp till dagen med stort D. Nämligen dagen vi ska försöka ta våra skoterkörkort som innebär att vara ute i fyra timmar och sen genomföra det hemska teoriprovet som vi alla gruvar oss inför.

Spanskaprovet idag var faktiskt inte så farligt som jag trott, dock så hittade jag på lite egna böjningar och tjafs och la in lite svenska ord då och då i texten, men vadå, jag är ju inget proffs heller. Sen så vill jag bara meddela att jag är väldigt lycklig att jag hamnade i LD1AD, dom gör liksom mina skoldagar dubbelt så mkt bättre. Idrotten idag ägde fett och vårat lag fetägde och tog lätt hem flest stilpoäng, trots att det bara var jag som räknade dom.

Vi for till skoterskolan, fick en till fet bok som vi ska kunna tills imorgon och sedan fick vi fara hem. Men jag får inte glömma trädet!!! Trädet mina vänner, var det goaste jag sett på länge, så underbart klockent!!! Osså skotergubbens komentar var ju bra den också "Där finns det en bom..... och den är öppen" Haha, gött!
Jag och Nanny fetsög i poker, men vi hade iaf kul...

Nu taggar vi och säger LYCKA TILL till Nanny, Paulina, Chris och Anna!!!
Titta på trädet!!!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, dina karatesparkar var fina

2009-02-21 @ 10:42:30
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0