"sätt dig ner och kom-mun-icera"

"Kroppsspråket får bara en betydelse när det tolkas och sätts in i ett sammanhang.."
osv osv på 18 sidor. Väldigt drygt. Och nu har jag gett upp. Som vanligt är jag inte ett dugg medveten om vad jag kan/inte kan till det kommande provet så det återstår att se. Annars har jag varit så trött att jag blivit övertaggad och varit en speedo hela dagen. Munnen har gått i ett kör både då det passat och tvärtom. Precis som humöret så var också humorn på topp. Malin drog dock dagens bästa komentar idag på NKn. Vi satt och pratade om Immunförsvar, bakterier och virus ((som jag förövrigt ägde fett på!!)) så brister hon helt plötsligt ut "Alltså luktade det bajs på stan idag?" Haha, så sjukt random och bäst!  SOVMORGON IMORGON, gonatt högen!

såhär gör man för att överleva när skolan stänger av värmen så alla elever fryser sönder



Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

JAA :D jag taggar klimpfjäll som fan :D ska du med nanny dit på påsk eller? :)

TACK :D;D:D:D:D

2009-02-10 @ 22:49:36
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0