onsdagsmys

Att mysa ner mig i min fåtölj med ett täcke borde jag göra oftare. Den blev som mkt större och mysigare, och min fina gosedjurshäst Frans-Bertil har suttit här och myst med mig ända sen 16.00 då jag startarde. Vid 17.30 -19.30 tog jag en paus för att äta middag och för att göra ett kort besök på gamla goa grubbeskolans Öppet hus-kväll tillsammans med Frida, precis som vi för ett år sedan tog i hand på att vi skulle göra. Där är allting sig oerhört likt, även lärarna som knappt förändrats en dugg, men söta är dom. Nu sitter jag här nedgrävd i mig fåtölj och begravd i ett grönt mjukt täcke och tittar på Pearl Harbor, jag funderar typ på att sova här i natt, fast vi får se hur det blir med det. Jag har just smällt i mig chokladröra som var evigheter sen jag åt, gott var det, men sjukt så onyttigt det är! Får försöka springa bort alla kalorier imorgon på gymmet xP. Annars så taggar jag helg och lördag sjukt mkt, denna vecka har gått himla segt tyck ja, men nu är iaf veckans prov över vilket känns skönt. Tiden har bah sprungit iväg och det är dags för sängen.... eller fåtöljen, jag har inte bestämt mig än. Natti natti


Kommentarer
Postat av: camilla

haha du har gått särklass hela tiden men du har inte vetat, därför fick du vara i s5 :} den teorin tror ja på :D



haha oja, det är bara någon random som kan komma på sånt känner jag

2009-02-11 @ 23:13:00
URL: http://cmillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0