Lek, Bus och Äventyr

Kvällen igår blev lyckad och sjukt mysig. Vi tjejer laddade först ensamma hos Nanny med pizza, twister och galen dans. Några timmar senare kom fler och vi drog igång med singstar, ännu mer twister och en massa annat i flera flera timmar. Vid 2-tiden gick vi en fin liten promenad hem till någon som sov och bara om ni vill veta så såg det helt sjukt skönt ut!!! Så Jag och Nanny skilldes från Amanda,Sara och Hanna och gick sedan tillbaka till lägenheten och gjorde samma sak. Eller sov och sov... fast 3h hann jag nog med. Sen sista timmen drömde jag en mkt fin dröm om alla som varit med under kvällen, COOLT. Det är typ första gången jag drömt om något jag just varit med om och om samma personer, så det var jag tungen skriva med här!! Vi vaknade, det visade sig att jag smsat i dvala, ALDRIG IGEN ska det ske. Sen sprang Nanny och jag omkring och letade ettt försvunnet spellock i en kvart tills Paulina kom till undsättning och hittade det på en sekund :P Tack allesammans för härlig lördagskväll!

 
ja, vi ser ihopskrynklade ut!                                  det är inte så lätt jämt
 
Jesper med sin vän Jesper                            Hög? ja

Idag:
Här busar vi med Leo, på Leos eget lekland, vi stojar runt och skuttar på jungelvis
Här busar vi med Leo, på Leos eget lekland ett äventyrsparadis
Här busar vi med Leo, på Leos eget lekland, vi stojar runt och skuttar så att pälsen yr
Här busar vi med Leo, på Leos eget lekland, lek, bus och äventyr.


 
Mitt rätta jag och min bästaste vän!


Kommentarer
Postat av: Alma

Haha härligt! Hur smsar man i dvala?

2009-02-16 @ 09:02:02
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Hanna Luna

Ja, det där måste vi göra om :)

2009-02-16 @ 16:57:38
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0