Kom och ta mig långt härifrån

Siiter just nu på sista lektionen som är NK och suger bajs!! Jag är sjukt trött, huvudet sprängs och jag vill bara hem, precis som många andra i denna klass jjust nu. För en timme sen satt vi nere i s5 och skrev kommunikationsprov så att pennan brann. Provet var inte så svårt men jag har inte en aning om hur det gick. Om 10 min ska jag sätta mig på min röda lilla cykel trampa hem så snabbt jag kan (vilket kommer gå sakta), sen ska jag ta mitt täcke, lägga mig på golvet och dö framför tvn med glass eller nåt och bara tycka synd om mig själv. Asbra. Godnatt dagen!

Kommentarer
Postat av: camilla

hahaha s5 är inte det där särbarnen håller till? :D



sv: jahaa nu fattar jag! det är juh logiskt då du säger det :D

2009-02-11 @ 18:48:41
URL: http://cmillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0